ΣΧΕΔΙΑΖΟΥΜΕ

ΛΟΓΟΤΥΠΑ

Καθώς το λογότυπο είναι συνυφασμένο με την εταιρική ταυτότητα της επιχείρησης που εκπροσωπεί, αυτό θα πρέπει να παραμένει αμετάβλητο σε κάθε μορφή οπτικής επικοινωνίας, είτε αυτή είναι έντυπη, είτε ηλεκτρονική ή outdoor.

Ένα καλά σχεδιασμένο λογότυπο θα πρέπει να συνδυάζει τα τυπογραφικά και γραφιστικά στοιχεία με τέτοιο τρόπο, ώστε αφενός να εκφράζει την προσωπικότητα του οργανισμού και αφετέρου να προσελκύει το κοινό στο οποίο απευθύνεται.

Λίγα λόγια.. 

Με το λογότυπο συστήνεστε στον κόσμο.

Είναι η πρώτη εντύπωση.

Το λογότυπο αποτελεί τη γραφιστική αποτύπωση ενός εμπορικού σήματος μιας επιχείρησης ή οργανισμού κάθε είδους (εταιρεία, ίδρυμα, project, κ.λπ.).

Σκοπός του είναι να διαφοροποιήσει την υπόσταση που αντιπροσωπεύει σε σχέση με άλλες παρόμοιες και να την κάνει αναγνωρίσιμη στο κοινό. Το λογότυπο εκφράζεται από ένα γραφιστικό σχέδιο (οπτικό στοιχείο), που μπορεί να είναι σύμβολο, όνομα γραμμένο με ιδιαίτερη τεχνοτροπία, ή συνδυασμός και των δύο.

ΕΤΑΙΡΙΚΗ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ

Εταιρική ταυτότητα (corporate identity)

Με τον όρο εταιρική ταυτότητα εννοούμε το σύνολο των στοιχείων και των χαρακτηριστικών, τα οποία προσδιορίζουν την προσωπικότητα και το προφίλ μιας επιχείρησης (εταιρεία, οργανισμός, φορέας) και αποτελούν τα κριτήρια διαφοροποίησής της από τους ανταγωνιστές της.

Τα στοιχεία αυτά εκφράζουν τη φιλοσοφία, τις αξίες, τους στόχους, την οργανωτική δομή, τη συμπεριφορά και τη δράση της επιχείρησης τόσο στο επιχειρηματικό, όσο και στο κοινωνικό περιβάλλον της. Τα στοιχεία της εταιρικής ταυτότητας συνθέτουν τη συνολική εικόνα της επιχείρησης, ακολουθώντας συγκεκριμένη στρατηγική μέσω διαφόρων επικοινωνιακών μέσων, μεθόδων και τεχνικών. 

Μέσω της καλά σχεδιασμένης εταιρικής ταυτότητας, η επιχείρηση βελτιώνει και αυξάνει την αναγνωρισιμότητά της και ισχυροποιεί σε μεγάλο βαθμό τη θέση της στην αγορά.

 Καθώς η καλά σχεδιασμένη εταιρική ταυτότητα παίζει καθοριστικό ρόλο στην προώθηση μιας επιχείρησης αλλά και τη διαφοροποίησή της από τον ανταγωνισμό, θα πρέπει αυτή όταν το κρίνει σκόπιμο να προβαίνει στην ανανέωση ή το ανασχεδιασμό της, ώστε να διατηρείται ανταγωνιστική